TPL_UNIQUETRAVEL_STICKY_TEXT_TOP

Hej Ricko.

Det har været en helt fantastisk tur og ABSOLUT ikke sidste gang vi tager til Thailand. ALT klappede bare med at blive hentet og bragt de forskellige chauffører og det var rigtig luksus. Det var rigtig fedt at opleve Bangkok, og det passede perfekt med de 3 dage vi havde. Den bedste oplevelse i Bangkok var KLART cykelturen, som var vildt fed. Den viste alle sider af Bangkok og vi havde den sødeste guide, som var kanon til at fortælle. Det var en virkelig god dag! Den sidste aften tog vi nattoget til Surat Thani, som var en meget speciel oplevelse. Det var ikke en sand fornøjelse at sove i toget, men det var en sjov oplevelse. Så ankom vi ud i junglen, ud til Nationalparken i Kao Sok (Our Jungle House) og det var et sindsygt dejligt afbræk fra Bangkoks larmende gader. Det var SÅ fedt ude i junglen og deres udflugter (Lake tour og kajakturen) var fænomenale og vi oplevede rigtig mange vilde dyr, som vi også havde håbet. Hytterne var virkelig lækre. Efter Kao Sok tog vi videre til Koh Phangnan, hvor vi ankom til det mest vidunderlige hotel (Buri Rasa), hvor vi blev opgraderet til lusksusuiten, for næsten ingen penge.

Der havde vi egen udgang til vandet og private strandstole, men det bedste af det hele var personalet på hotellet. Det var de mest venlige og flinke mennesker man kunne forestille os, og det føltes helt trist at forlade dem. Vi tog på en enkelt snorkeltur på Koh Phangnan, hvor vi besøgte de mest fantastiske strande (billede er vedhæftet). Vi tog videre til Koh Samui de sidste 6 dage, hvor der var rigtig meget gang i den. Vi boede i Chaweng Beach (Baan Resort og Spa) hvor vi fik et rigtig flot værelse/hytte. Vi blev dog ret skuffet over maden på hotellet, personalet og stranden. Men vi blev enige om, at det var fordi vi kom fra det ypperste på Koh Phangnan og til larm og støj på Koh Samui. Men der sker rigtig mange ting om aftenen i Chaweng Beach og der er ikke det, du ikke kan se. Det er rigtig festligt.
Alt i alt - den mest fantastiske bryllupsrejse vi kunne forestille os.
Vi anbefaler Jer til ALLE vi kender.