Menu
Forside/Kundernes rejseoplevelser/Vietnam/Mekong Eyes med luxus forplejning

Mekong Eyes med luxus forplejning

Hej Ricko

Nu har vi for anden gang rejst med jeres hjælp, så vi kender konceptet og vi kender i hvert fald 3 andre par/familier som har brugt jer efter vores anbefaling.
Denne gang var vi i Vietnam, og det med at søge visum derude fra, fungerede uden problem. Vi startede i Hoi An hvor vi boede på Hai Au hotel. De vinder med deres smil og hjælpsomhed, det var helt fantastisk. Jeg havde ondt i halsen medens vi var der, så de lavede Lemon tea og ginger ale tea, og ringede op på værelset og spurgte om de skulle komme op med det. Beliggenheden er god, og det er en charmerende by. Vi tog på en heldags cykel tur, det kan varmt anbefales. Ellers så vi museer, var på sejltur, og ellers bare at gå rundt i byen er hyggeligt.

Dernæst tog vi til Ho Chi Min og boede på Ruby River hotel, også rigtig god beliggenhed og venligt personale. Vi tog på tur til tunnellerne, det skal man også gøre. Ellers gik vi rundt i byen, bare det at opleve trafikken er unikt.

Så kørte vi ned til Mekong floden hvor vi havde en overnatning på Mekong Eyes med luxus forplejning, en flot tur. Vi så det flydende marked og kørte derefter 2 - 3 timer for at sejle til Phu Quoc, hvor vi boede på Paris Beach Resort. Det ligger helt ned til havet, så når man sidder ved de udendørs borde er der en mur ned og 2 meter ned til vandet. Der er også et dejligt poolområde, så det er helt fint.

Et lille minus: Da vi kom blev vi ikke budt velkommen, men fik at vide at vi manglede at betale for en nat og at vi havde booket igennem Agoda. Men jeg havde bevis på at vi havde betalt. Det ene af vores værelser var ikke i så god stand, men ellers generelt godt og god mad. Vi var på et par ture medens vi var der, ellers var det daseferie.

Turen hjem var lang 33 timer, det kunne vi godt have ønsket os lidt kortere.
Men som sagt en rigtig god tur, og vi har kun positivt at sige om jeres rådgivning og hjælp.